Üldtingimused

al 10.09.2024

 

Teenuse kirjeldus

Veebileht www.contractOK.ee kuulub ContractOK OÜ-le (registrikood 14741059), mille asukoht on Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Staapli tn 8, 10415.

ContractOK pakub spetsialiseeritud õigusanalüüsi teenust, keskendudes esitatud töölepingule vastavalt Eesti töölepingu seadusele.

Teenuse eesmärk on aidata kliendil mõista lepingu olulisi punkte ja pakkuda juhiseid lepingu tingimuste täiendamiseks või muutmiseks.

Teenus sisaldab automaatset töölepingute kontrollimist ja analüüsi järgmistes osades:

1. Olulised punktid: Esimeses osas kirjeldatakse lepingu olulisi tingimusi ja nende vastavust Eesti seadusele.
2. Puudused: Teises osas tuuakse esile lepingu puudused ja kohandamise vajadused.
3. Soovitused: Kolmandas osas antakse soovitusi, mis põhinevad aktuaalsetel probleemidel õigusvaldkonnas.

Analüüs viiakse läbi automaatselt ja saadetakse kliendile e-posti teel. Keerukamate juhtumite korral võib analüüsi täitmine võtta kuni 2 tööpäeva.

 

Hinnainfo

Teenuse maksumus määratakse teksti pikkuse järgi, mida mõõdetakse sümbolite arvu alusel. Üks analüüsi lehekülg sisaldab ligikaudu 1800 sümbolit, sealhulgas tühikud.

Hinnad on järgmised:
- 0,001 eurot sümboli kohta eraisikutele.
- 0,003 eurot sümboli kohta juriidilistele isikutele.

Kõik summad sisaldavad käibemaksu.

 

Tellimuse vormistamine

ContractOK osutab õigusanalüüsi teenuseid e-posti teel. Analüüs saadetakse kliendile e-kirja kaudu,

kus esimeses osas kirjeldatakse olulisi punkte vastavalt Eesti seadusele,

teises osas tuuakse esile lepingu puudused,

ja kolmandas osas antakse mis põhinevad aktuaalsetel probleemidel õigusvaldkonnas.

Kui esitatud dokument ei ole loetav või ei ole analüüsiks sobilik, tagastatakse tasutud raha kliendi arvelduskontole 5 tööpäeva jooksul, arvestades kliendi pangale tagasiülekande kulusid.

 

Kliendi kohustused

Kliendi kohustus on anda ContractOK-le täpset ja täielikku teavet ning dokumente analüüsi jaoks.

ContractOK-l on õigus nõuda kliendilt täiendavaid selgitusi, kui esitatud andmed on puudulikud või ebatäpsed.

ContractOK ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad ebaõigest või mittetäielikest andmetest.

Klient peab teavitama ContractOK-d oma kontaktandmete või muu olulise info muutumisest.

Kui klient ei teavita ContractOK-d, loetakse kõik teated, mis saadetakse kliendi sisestatud e-posti aadressile, kliendi poolt kättesaaduks.

 

Vastutus

ContractOK ja teenust osutavad juristid vastutavad ainult raske hooletuse või tahtlikult tekitatud otsese varalise kahju eest.

ContractOK ei vastuta saamata jäänud tulu või mittevaralise kahju eest.

ContractOK ning juristide vastutus on piiratud kliendi poolt makstud või maksmisele kuuluva teenuse tasu suurusega.

ContractOK-l on õigus võtta tarvitusele kõik vajalikud seaduslikud meetmed ja toimingud, et täita ülesannet vastavalt lepingule ja kehtivale õigusele.

 

Analüüsi kohaldamine ja muutmine

ContractOK osutab õigusanalüüsi teenust vastavalt Eesti Vabariigi kehtivale õigusele ja lähtuvalt kliendi esitatud töölepingust.

Pärast analüüsi lõpetamist ei ole ContractOK-l kohustust muuta või täiendada analüüsi, kui kehtiv õigus või kohtupraktika muutub,

või uute andmete saabumisel.

 

ContractOK-l on õigus analüüsi tegemisest keelduda, kui klient:
- On rikkunud Üldtingimustest tulenevaid kohustusi.
- Tegutseb ContractOK juhiste vastaselt või ei soovi järgida ContractOK soovitusi.
- Nõuab, et ContractOK tegutseks seaduse või hea tava vastaselt.
- Ei anna õigeaegselt vajalikku teavet ja dokumente.
- Annab analüüsi täitmiseks ebaõigeid juhiseid või kahjustab oma huve.
- Ei esita nõutud dokumente tähtaegselt või dokument ei ole loetav.

ContractOK-l on õigus analüüsi tegemisest keelduda, kui tekib huvide konflikt või makse ebaõnnestub.

 

E-posti teated

ContractOK saadab kliendile uudiskirju ja pakkumisi ainult siis, kui klient on andnud oma nõusoleku.

Klient peab sisestama oma e-posti aadressi ja andma teada soovist saada otsepostituse teadete kohta.

Klientidel on alati võimalus loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, saates vastava taotluse e-posti teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.

 

Pretensioonide esitamine ja vaidluste lahendamine

Kliendi pretensioonid tuleb esitada 5 tööpäeva jooksul pärast analüüsi saamist.

Pretensioonide korral peab klient saatma oma kaebuse e-posti aadressile info@contractOK.ee.

ContractOK vastab kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamiseks saab klient pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Lepingule kohaldub Eesti õigus ja kõik vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.